W maju Rzeczypospolita opublikowała artykuł o preferencjach zakupowych Polaków. Wg Food Research Instutute (FRI) - 86 % rodaków deklaruje patriotyzm zakupowy. Zdecydowanie tak odpowiedziało 42,9 proc. ankietowanych, raczej tak – kolejne 43,4 proc.
Ten trend poza modą będzie miał odzwierciedlenie w polskiej gospodarce oraz … zdrowiu polskiego społeczeństwa. Tak! Nasi przodkowie spożywali produkty, którymi obdarowała ich natura
w miejscu ich urodzenia. Ten trend szczęśliwie wraca w najmłodszych pokoleniach. Rozumieją oni, że produkty wyprodukowane lokalnie są najzdrowsze i najbardziej przyjazne środowisku. Nie przemierzają tysięcy kilometrów, zostawiając ogromny ślad węglowy. Nie muszą być specjalnie konserwowane.
To co jest najważniejsze, nie stawiają wyżej tego co zachodnie ponad rodzimy produkt. Te zachowania mają realny wpływ na polską gospodarkę. Powstają manufaktury, które przetwarzają dary polskiej ziemi zatrudniając na lokalnych rynkach.
DiWine powstało w celu odbudowania tradycji polskich win owocowych sprzed 100 lat oraz zagospodarowania polskich owoców. W tym roku rozpoczęliśmy akcję: Stop marnowaniu polskich owoców! Wierzymy, że każdy z nas ma wpływ na otaczający nas Świat. Wierzymy we współpracę polskich rolników i przedsiębiorców. Nasze owoce pochodzą z plantacji od rolników, których znamy
i wiemy, jak dbają o swoje środowisko. Współpracujemy z polskimi firmami. Nasze opakowania powstają w lokalnej drukarni i u polskich przedsiębiorców. Do kompletowania naszych świątecznych zestawów zaprosiliśmy polskie manufaktury. Znamy ich właścicieli i jesteśmy przekonani o ich wielkiej wartości.
Dziś wielu z nas zastanawia się jaki prezent podarować na Święta. Badania wskazują, że 86 % Polaków deklaruje patriotyzm zakupowy. Jaki zatem prezent najbardziej ucieszy obdarowanych?
Dostęp do serwisu tylko dla osób pełnoletnich.